dissabte, 4 de juny del 2011

Alumnes de segon...

Fa relativament poc temps que em trobava en la mateixa situació que vosaltres; tenia a les portes el gran esdeveniment de la selectivitat! Els nervis estaven a flor de pell, ningú les tenia totes del que havia de succeir en breu; masses coses depenien d'aquells maleits exàmens, però, al cap i a la fi, la gent, amb una certa experiència, em deia, tranquil·la, si has superat el batxillerat, la selectivitat és teva.
Òbviament, en aquell moment, presa dels nervis i de mals auguris, res tenia sentit, era igual el que em diguessin, jo havia de superar allò que des de la meva perspectiva era quelcom impossible...
Pot ser han estat el pas dels anys el que m'ha fet veure que aquelles persones tenien en gran part la raó; és un moment de la nostra vida important, un moment decisiu, però un moment pel qual estem preparats!
Només vull dir-vos que coratge, tranquil·litat, i inspiració. L'esforç, la clau de tot plegat, ja l'heu demostrat al llarg d'aquests dies.

Alhora, sé que algunes de vosaltres us quedeu pel mig del camí, però no patiu, res és impossible d'aconseguir; ni aprovar exàmens impossibles, ni pujar mitges necessàries; jo, us animo, des de l'esforç i el treball, a aconseguir-ho; vosaltres també podeu!!


5 comentaris:

  1. Si algú de vosaltres vol textos per anar practicant només cal que m'ho digui! només faltaria :)

    Alba

    ResponElimina
  2. Alba muchas gracias, eres la más mejor!!! :)
    Lidia xx

    ResponElimina
  3. No soy de segundo pero tenia que decirte que...
    Que grande eres Alba!(:


    Olga García

    ResponElimina
  4. Si si Olga tiene toda la razon :D ets una maquina ;)

    una coseta : me podrias pasar textos por email o algo para praticar durante el verano ?!


    Cunen

    ResponElimina
  5. Oi tant Julia!
    Estic preparant una selecció de textos i espero que aquesta setmana entrant ja ho tingui!!

    Els penjaré pel bloc que hi ha més gent que m'ho ha demanat!

    Alba

    ResponElimina